Pierwsze westchnienie poranne do Pana Jezusa

Chrystus Pan rzekł do św. Mechtyldy:
„Kto przy obudzeniu swoim westchnie do mnie całym sercem i poprosi mnie, abym w ciągu dnia wszystkie sprawy jego udoskonalił, ten przyciąga mnie do siebie i czyni wszystko przeze mnie.


O najukochańszy Jezu, oto pierwsze westchnienie moje dnia tego, Ci ofiaruję z głębokości serca mego, błagając Cię ze wszystkich sił moich, abyś wszystkie sprawy dnia dzisiejszego sam raczył we mnie sprawować, w Sercu Twoim najsłodszym oczyścić i złączywszy je z Twoimi najdoskonalszymi sprawami, ofiarować je Bogu Ojcu Twemu, na wieczną chwałę Jego. Amen. 
Najświętsze Serce Jezusa, ufam Ci! 

(300 dni odpustu za każdy raz. Pius X., 5. czerwca 1906.)

źródło: Modlitewnik "Serce Jezusa, Gorejące ogniska miłości czyli Książeczka dla Czcicieli Serca Jezusowego" str.20. Rok wydania 1916 

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz