Modlitwa oddania się Panu Jezusowi



O Najsłodszy Panie Jezu, oddaje się Tobie dnia dzisiejszego i na zawsze, a osobliwie w godzinie śmierci mojej.

Odwołuje się, do nieskończonej dobroci Twojej. 

Rany Twoje Najświętsze, niech będą mi spoczynkiem. 

Krew i Woda, która wypłynęła z Najświętszego Serca Twojego, niech mnie broni, na strasznym sądzie Twoim. 

Najświętsze Ciało i Krew Twoja, niech mnie karmi i napoi.

Bojaźliwa śmierć Twoja, niechaj mnie zachowa ku żywotowi wiecznemu. 

Krwawe krople Twoje, niechaj zmyją grzechy moje. 

O mój Jezu, Twój gorzki smutek, ofiaruję najmilszemu Ojcu Twemu niebieskiemu, na odpuszczenie wszystkich grzechów moich. 

Twoje wzgardy i zelżywości o najmilszy Jezu, które wycierpiałeś, niechaj zapłacą wszystkie grzechy moje. 

Twoje ciężkie urągania i męki niesłychane, niechaj mnie chronią. 

Te wszystkie boleści Twoje, oddaję Twemu Ojcu niebieskiemu, za moje niewierności i grzechy. 

Twoja święta Krew, niechaj duszę moją grzechami napełnioną obmyje. 

Twoja poraniona głowa, niech mnie obroni od wszelkiego złego. 

Twoje niewinne na śmierć zasadzenie, niechaj mi będzie na odpuszczenie grzechów moich i długów moich. 

Twoje prace, niechaj nagrodzą moje popełnione złości. 

Twoja nagość, niechaj okryje nagość duszy mojej. 

Twoje gorzkości i ciężkości śmiertelne, zranione nogi, ręce i serce przenajświętsze, niechaj mnie w złej mocy śmierci mojej oświecą. 

W Ranach Twoich przenajświętszych, ukryj mnie całego. 

Krew Twoja, z przenajświętszego Serca Twego, niechaj mnie obmyje. 

Twoja boska moc, niechaj mnie utwierdza i zachowa, od wszelkiego złego na duszy i ciele. 

O najsłodszy Panie Jezu Chryste, Twoje Rany i boleści, niechaj mnie błogosławią. 

O gorzka męko Jezusowa, zachowaj mnie od zguby wiecznej. 

O najdroższe, najgłębsze Rany Jezusa mojego, bądźcie mi pomocą, w ostatnią godzinę śmierci mojej. 

O najsłodsza Krwi Jezusa mojego, obmyj grzechy moje, przed Bogiem Ojcem Twoim. 

O Panie Jezu Chryste, Twoja boleść i śmierć, uczynki dobre i nauki, niechaj mi pomogą zaprzestać grzechów moich i dozwól mi za nie serdecznie żałować. 

Oddaje się na koniec, o mój dobry Jezu, najświętszemu Sercu Twojemu i ufam Twojemu miłosierdziu, wierzę w zasługi męki Twojej, której się polecam i oddaję, a osobliwie w godzinę śmierci mojej. Amen.

Módl się jak najczęściej tą modlitwą i podziel się z innymi!

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz