Żałuję, że Cię tak mało kochałam - Modlitwa św. Małgorzaty Marii Alacoque

O Najświętsze Serce Jezusa, w najgłębszej pokorze i z sercem skruszonym
rzucam się przed Tobą i żałuję, że Cię tak mało kochałam, że niewdzięcznością i niewiernością moją tak ciężko Cię obrażałam.
Nie jestem już godna zmiłowania Twego, łask Twoich i miłości.
Z lękiem więc i wstydem powtarzam: zgrzeszyłam przeciw Tobie - ulituj się nade mną, choć na Twe miłosierdzie nie zasługuję.
O Boskie Serce, Serce miłości najpełniejsze, nie odpychaj mnie!
Błagam Cię - przez niezmierzoną i nieogarnioną Twą miłość przebacz mi i zlej łaski swoje na mnie grzeszną, pogrążoną w przepaści nędzy swojej i nicości.
O Serce najlitościwsze, ratuj mnie przez nieskończone miłosierdzie Twoje!
Niech mnie nie zgubi mnóstwo grzechów moich!

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz