Modlitwa o błogosławieństwo Najświętszego Sakramentu

Zbawicielu mój, który raczyłeś drogie swe Ciało i drogą Krew swoją zostawić nam w tym Najświętszym Sakramencie; czczę w Nim Ciebie, Boga mojego, z najgłębszą miłością i pokorą; a jako jesteś źródłem wszelkiego błogosławieństwa, błagam litości Twojej, Boże wielki, pobłogosław mnie i tym wszystkim za których Ci modlitwy moje śmiem ofiarować. Uwolnij serca nasze od grzechów wszelkich; oczyść je i poświęć łaską swoją Boską: a błogosław nam, jakoś błogosławił Uczniom swoim wstępując do Nieba, iż byśmy Ducha Twego pełni, i nim się zawżdy rządząc, mogli dostąpić błogosławieństwa które gotujesz w Królestwie wiecznym wybranym Twoim. Amen.

źródło: Modlitewnik „Ołtarzyk Polski Mniejszy" Rok wydania 1841. str 177

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz