Ty zawsze jesteś pierwszy  

Boże, Ty pierwszy nas umiłowałeś, a my mówimy o Tobie jakbyś nas raz tylko pierwszy umiłował i to w przeszłości.
A przecież w ciągu wszystkich naszych dni, w ciągu wszystkich lat naszego życia Ty zawsze kochasz nas pierwszy.
Kiedy budzimy się rano i ku Tobie zwracamy naszą duszę, Ty nas uprzedzasz, Ty nas pierwszy już umiłowałeś.
Jeżeli wstaję o świcie i zwracam się ku Tobie, w tej samej sekundzie Ty moją duszę, moją modlitwę uprzedzasz, Ty mnie pierwszy umiłowałeś.
Kiedy oddalam roztargnienia i skupiam moją duszę, żeby myśleć o Tobie, Ty mnie już uprzedziłeś.
Przebacz, o Boże, moją niewdzięczność.
To nie jeden raz Ty pierwszy nas umiłowałeś.
Ty zawsze pierwszy nas miłujesz w każdej chwili naszego życia.
Sorena Kierkegaarda 

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz