Modlitwa uproszenia opieki Pana Jezusa

Tarczo i Obrono moja, Jezu Nazareński, Królu Żydowski, zmiłuj się nade mną; zakryj mię od wszelkiego złego i wszelkiej szkody, jakoś się sam zakrył naonczas, gdy Cię Żydzi kamienować i z góry strącić chcieli, a Ty przeszedłeś pośrodkiem ich, że Cię nie znaleźli, ani Ci nie zaszkodzili. Rozkaż Aniołowi Świętemu, Stróżowi memu, by mię strzec i bronić nie przestawał, lubo miłości jego godzien nie jestem; aby na mnie i na nikogo z moich żadne nieszczęście i zła przygoda nie padły. Dawco i Źródło pokoju, Pociecho wszystkich w Tobie ufających, Boże litościwy, ogarnij mię Twą najświętszą opieką a daj mi przez łaskę i błogosławieństwo Twe Boskie pokój duszny i cielesny; daj mi zgodę, miłość, i jedność z ludźmi; daj mi serce mężne i wytrwałe; daj mi słowo prawdziwe, użyteczne i wdzięczne; daj mi moc i zwycięstwo nad sobą samym, Panie, Miłości moja najwyższa, któryś się dla mnie stał człowiekiem, i jesteś Bogiem w Trójcy Świętej na wieki. Amen.

źródło: Książeczka do nabożeństwa "Wiara i Ojczyzna" 1917r

Imprimatur. 
Praelatus Dom. S. Santitatis 
LEO POSTAWKA 
Cap. Senior ab Exercitus Polonorum in Gallia

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz