Formuła Aktu heroicznego

Boże miłosierdzia. Stwórco mój i Odkupicielu, ja N... korząc się u stóp Twoich i pragnąc, o ile to jest w mocy mojej, nieść pomoc i ulgę duszom w Czyśćcu cierpiącym, które są ukochanymi oblubienicami Twoimi, w obecności całego dworu niebieskiego, ofiaruję Ci i oddaję na korzyść tych dusz — nie pod grzechem jednak zobowiązując się do tego — wszelkie dobre uczynki moje i pozyskane przeze mnie odpusty, jako też wszystkie modlitwy, które po mojej śmierci będą za mnie ofiarowane, składam je w ręce najświętszej Matki naszej Maryi, aby Ona według swojego upodobania rozdała je tym duszom, które z mąk czyśćcowych wyzwolić pragnie.

Proszę Cię o mój Boże, racz łaskawie przyjąć i potwierdzić tę ofiarę, którą ponawiam i potwierdzam na cześć i chwałę Twoją, a na zbawienie duszy mojej.

za: Wieczny odpoczynek racz im dać Panie:
nabożeństwo za dusze wiernych zmarłych na wszystkie dni roku oraz na wszelkie żałobne obchody (1898r.)

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz