Litania zaufania

Oto piękna i niezwykła „Litania zaufania”, napisana przez siostrę zakonną, modlitwa pomoże ci rozproszyć życiowe niepokoje. 

Tę wspaniałą modlitwę napisała zakonnica ze Zgromadzenia Sióstr Życia. „Litania zaufania” być może trafi do twego serca i rozproszy niespokojne myśli dotyczące przeszłości, teraźniejszości czy przyszłości.
 

Od przekonania, że muszę zasłużyć na Twą miłość, - wybaw mnie, Jezu.
Od lęku, że na miłość nie zasługuję, -
wybaw mnie, Jezu.
Od fałszywego przekonania, że mogę wszystko, - wybaw mnie, Jezu.
Od lęku, że ufając Tobie, poniosę stratę, - wybaw mnie, Jezu.
Od zwątpienia w Twoje słowa i obietnice, - wybaw mnie, Jezu.
Od buntu przed dziecięcą zależnością od Ciebie, - wybaw mnie, Jezu.
Od wzbraniania się i niechęci do przyjęcia Twojej woli, - wybaw mnie, Jezu.
Od niepokoju o przyszłość, - wybaw mnie, Jezu.
Od pielęgnowania urazów i nadmiernej koncentracji na przeszłości, - wybaw mnie, Jezu.
Od niespokojnego zapatrzenia się w siebie w teraźniejszości, - wybaw mnie, Jezu.
Od niewiary w Twoją miłość i obecność, - wybaw mnie, Jezu.
Od lęku przed żądaniem ofiarowania więcej, aniżeli posiadam, - wybaw mnie, Jezu.
Od przekonania, że moje życie nie ma sensu i jest bezwartościowe, - wybaw mnie, Jezu.
Od obawy przed tym, czego żąda miłość, -  wybaw mnie, Jezu.                                          Od zniechęcenia, - wybaw mnie, Jezu.

Za to, że nieustannie mnie podtrzymujesz, ożywiasz i obdarzasz miłością, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że Twoja miłość większa jest od moich grzechów i słabości, i mnie przemienia, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że niewiedza o tym, co czeka mnie jutro przynagla mnie do zawierzenia Tobie, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że jesteś ze mną w moim cierpieniu, -  Jezu, ufam Tobie.
Za to, że moje cierpienie, złączone z Twoim, przyniesie owoc w tym i przyszłym życiu, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że nie pozostawiasz mnie sierotą, bo jesteś obecny w swoim Kościele, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że Twój plan jest najlepszy ze wszystkich, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że zawsze mnie wysłuchujesz i w dobroci swojej zawsze mi odpowiadasz, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że dajesz mi łaskę przyjęcia przebaczenia i przebaczania innym, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że dajesz mi siłę potrzebną do działania, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że moje życie jest darem, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że uczysz mnie ufać sobie, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że jesteś moim Panem i Bogiem, - Jezu, ufam Tobie.
Za to, że mnie umiłowałeś, - Jezu, ufam
Tobie.

Od zniechęcenia, - wybaw mnie, Jezu.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz