Dwie skuteczne modlitwy o uzdrowienie odmawiane za wstawiennictwem Archanioła Rafała

Archanioł Rafał i papież Pius XIII

Modlitwa odmawiana przez ludzi chorych
Święty Archaniele Rafale, boży uzdrowicielu, który bożą mocą wzrok Tobiaszowi przywróciłeś, pozwól i mi przejrzeć na oczy poprzez ból i cierpienie zadane mi przez nękającą me ciało chorobę. Wzywam Cię, o Wielki Archaniele, i pokornie proszę Cię, byś był mi patronem i wstawiennikiem przed Majestatem Pana Boga w moich błaganiach o uzdrowienie mnie z… (należy podać chorobę bądź dolegliwość). Ciało moje i duszę moją zawierzam Tobie i Opatrzności Bożej z ufnością w Twoje wstawiennictwo i nieskończone Miłosierdzie Boże. Słabość ciała i duszy mojej przepełnia mnie cierpieniem, które ofiarować chcę Panu Bogu na przebłaganie za grzechy moje i całego świata.
Archaniele Rafale, pokornie proszę, zanieś moją modlitwę i błagania do nieba i wstaw się za mną przed obliczem Pana. Uzdrów mnie mocą bożą, otul mą duszę znękaną cierpieniem Twoim uzdrawiającym dotykiem.
Święty mój patronie, Archaniele Rafale, bądź uzdrowieniem dla całego mojego życia i wraz z moim znękanym ciałem uzdrawiaj moją duszę pogrążoną w ciemnościach. Bądź dla mnie światłem, które wiedzie moją duszę do Pana Boga i bądź mi lekarzem, który podźwiga moje słabe ciało. Archaniele Rafale, pokornie proszę, wyproś dla mnie łaskę uzdrowienia i bożą mocą tchnij w moje ciało zdrowie, a w moją duszę boże światło. Amen.

Archanioł Rafał

Modlitwa odmawiana za ludzi chorych
Święty Archaniele Rafale, dziś modlić się będę o łaskę uzdrowienia dla… (wymienić dla kogo) prosząc Cię o Twoje wstawiennictwo przed Majestatem Pana Boga.
Pokornie proszę, byś swoim anielskim światłem rozświetlał ciemności,  w których pogrążona jest dusza chorego, a swoim uzdrowicielskim dotykiem otulał jego złamane chorobą ciało. Tchnij weń nadzieję na cud uzdrowienia i pokorę, by dzielnie znosić cierpienie, które na niego spadło. Za Twoim wstawiennictwem kieruję swoją modlitwę do Pana Boga, wierząc w Jego nieskończone miłosierdzie i Jego ojcowską miłość, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. 
Przybądź, proszę, Potężny Archaniele i swoją dobroć rozlewaj niczym balsam na obolałe serce chorego, by mogło ono na nowo, w pełnym zdrowiu, wielbić Pana Boga naszego.
Pokornie proszę, byś wsparł i mnie w mojej modlitwie, bym z jeszcze żarliwszą wiarą modlił się o zdrowie chorego rano i wieczorem, a za dnia służył mu pomocą i pokrzepiał serce jego dobrym słowem i uczynkiem.

Archaniele Rafale, bądź nam patronem w tej trudnej próbie i prowadź nas ku Panu Bogu, a jeśli chce On przyjąć duszę chorego w niebie, dodaj mi sił, bym w duchu pokory przyjął wolę Pana Boga naszego. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz