Modlitwa na zakończenie dnia

Potężny Boże na niebieskim tronie. Do Ciebie wznoszą błagalne swe dłonie. Za dzień dzisiejszy, za dary z Twej ręki niosę Ci z głębi serca dzięki. A jeślim grzechem obciążył mą duszę, to na kolanach przebłagać Cię muszę. Niech zasnę z Twoim na ustach Imieniem z Twą łaską świętą i z Twym przebaczeniem. Amen.

Zrób krótki rachunek sumienia: Przypomnij sobie, co w ciągu dnia złego uczyniłeś, mówiłeś, lub myślałeś. Jakie obowiązki zaniedbałeś. Przypomni sobie również, co dobrego spełniłeś, czy dziś byłeś lepszy aniżeli wczoraj. Za dobre podziękuj Bogu, za grzechy żałuj:

Jeślim Cię obraził, jeślim Cię zasmucił, jeśli niebacznie odbiegłem od Ciebie, wyciągnij dłoń swą, ażebym się wrócił, Ojcze mój w niebie! 
Jam Twoje dziecko, - choć słabe, niekarne, choć się z Twej ścieżki odbiję w bezdroże, ku Tobie wołam, ku Tobie się garnę, przebacz mi Boże!
Ach, żałuję za me złości, jedynie dla Twej miłości.
Bądź miłościw mnie grzesznemu, do poprawy dążącemu!
O Maryjo strzeż serca mego, o Jezu nie wychodź z niego. Póki mi tchu życia stanie, nie opuść mnie, Jezu, Panie!
O Józefie ratuj nas, w życiu, w śmierci, w każdy czas!

Aniele Boży..., Św. Michale Archaniele wspomagaj nas w walce…,
Ojcze nasz..., Zdrowaś Maryjo…, Wierzę w Boga….

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz