Modlitwa całkowitego oddania się Bogu

Weź, o Panie, mnie całego, wszystko, co mam, wszystko, czym jestem. 
Niechaj Twój Duch oczyści i przemieni w ofiarę dla Ciebie mnie całego ze wszystkimi władzami ciała i duszy, ze wszystkimi mocami i słabościami, z którymi jestem poświęcony Tobie. 

Weź moje oczy, które najpierw ujrzały tylko dobro rodziców i piękno świata i ludzi, zanim ujrzały zło ... 
Oczyść je, Duchu Pański, i przemień, by we wszystkim widziały Ciebie, Stwórcę i Odnowiciela. W twarzy każdego człowieka ujrzały Twoje odbicie, Twoje Oblicze, świata, a które nasyci nas radością na wieki. 

Weź moje uszy, które słyszały najpierw słowa rodzicielskiej miłości ... zanim usłyszały słowa niedobre ... 
Oczyść je, Duchu Pański, i przemień w Ofiarę, na służbę dla Ciebie, aby były wyczulone na głos dobra, na wołanie o pomoc, na piękno ciszy i harmonii pokoju. 

Weź moje usta, które najpierw otworzyły się, by przyjmować dobry pokarm wzięty z matki i by wymawiać słowa miłości dziecięcej, zanim zaczęły przyjmować to, co szkodzi ciału i duchowi, i wypowiadać słowa złe przeciw miłości, prawdzie i czystości. 
Oczyść moje usta, Duchu Święty, aby otworzyły się na Boże życie w Eucharystycznym Pokarmie i Napoju i na słowa modlitwy i błogosławieństwa. 

Weź moje ręce, które najpierw dotykały często i z miłością swoich najbliższych, zanim zaczęły sięgać po zło i czynić zło. 
Oczyść moje ręce, Duchu Święty, Duchu Mocny, niech nie używam rąk do krzywdy i zniewagi człowieka, ale niech często i z miłością dotykam Najświętszych Postaci Eucharystycznej Obecności Pana Naszego, Ołtarza, Ewangelii, Krzyża i każdego człowieka, który potrzebuje mojej pomocy i znaku miłości. 

Weź moje nogi, które najpierw wędrowały do Twojej Świątyni i Ołtarza, zanim zaczęły zbaczać na złe drogi i ścieżki. Oczyść je i przemień, Duchu Boży, żebym chodził tam, gdzie Ty mnie poślesz i gdzie będę ludziom potrzebny. 

Weź wszystkie siły ducha i ciała, zdrowie, prace, zamiary, decyzje i czyny; weź mnie całego na Twoją służbę w miłości, Jezu, mój Panie i Królu! Amen. 

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz