Nowenna do Dzieciątka Jezus w każdej potrzebie

Pozdrawiam Cię, o Dziecię Jezus, pełne łaski! Pokój i miłosierdzie z Tobą, Ty jesteś najpiękniejszym z synów ludzkich i błogosławionym owocem najczystszej i niepokalanej Dziewicy Maryi. O Jezu, Tyś jest wszechpotężnym Panem nieba i ziemi. W Ciebie wierzę, w Tobie całą moją nadzieję i miłość pokładam i proszę:

- wysłuchaj mnie, - bo Ty wszystko możesz! (powtarzamy po każdym wezwaniu)
- natchnij mnie,
- rządź mną,
- utrzymuj mnie,
- umocnij mnie,
- naucz mnie łagodności,
- uspokój mnie,
- wstrzymuj mnie od złego,
- broń mnie,
- zasłoń mnie,
- prowadź mnie,
- pociesz mnie,
- błogosław mnie,
- czuwaj nade mną,
- ucz mnie,
- oświeć mnie,
- przestrzegaj mnie,
- podnieś mnie,
- oczyść mnie,
- przepuść mi,
- zbaw mnie,

Módlmy się:
O mój dobry Jezu, zbliżam się do Ciebie z sercem przepełnionym najczulszą miłością i wdzięcznością i składam Ci hołd czci i dziękczynienia; a czując moją niegodność i nędzę, błagam Cię, Dziecię Boże, oczyść serce moje Twoim pełnym miłosierdzia spojrzeniem, a rączką, którą cały świat błogosławisz, przygarnij mnie do swego litościwego Serca: wysłuchaj prośby mojej ...

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz