Nowenna do Boga Ojca (Matki Eugenii)

„…Mój Ojcze niebieski,,
jak jest słodko i miło wiedzieć, że Ty jesteś moim Ojcem, a ja – Twoim dzieckiem!”


„Per Ipsum, cum Ipso et in Ipso”

O, Mój Ojcze niebieski, jak jest słodko i miło wiedzieć, że Ty jesteś moim Ojcem, a ja – Twoim dzieckiem! 

Przede wszystkim, gdy niebo mojej duszy jest ciemne, a mój krzyż zbyt ciężki, odczuwam potrzebę, aby Ci powiedzieć: Ojcze wierzę w Twoją Miłość do mnie! 

Tak, wierzę, że Ty jesteś dla mnie Ojcem w każdej chwili życia, a ja - Twoim dzieckiem! 

Wierzę, że kochasz mnie bezgraniczną Miłością! 

Wierzę że czuwasz nade mną w dzień i w nocy i nawet jeden włos nie spadnie z mojej głowy bez Twojego pozwolenia! 

Wierzę, że jako nieskończenie Mądry wiesz lepiej niż ja, co jest dla mnie korzystne! 

Wierzę, że jako nieskończenie Mocny może wyprowadzić dobro ze zła! 

Wierzę, że jako nieskończenie Dobry sprawiasz, że wszystko służy dobru tych, którzy Cię kochają; chociaż ranią mnie ręce innych, całuję Twoją dłoń, która leczy! 

Wierzę… lecz pomnóż we mnie Wiarę, Nadzieję i Miłość! 

Naucz mnie zawsze dostrzegać Twoją Miłość, która kieruje wszystkimi wydarzeniami mojego życia. 

Naucz mnie powierzać się Tobie z ufnością jak dziecko w ramionach swej matki. 

Ojcze, Ty wiesz wszystko, Ty widzisz wszystko. 

Ty znasz mnie lepiej niż ja znam samą siebie. 

Wszystko możesz i kochasz mnie! 

O, mój Ojcze, ponieważ chcesz, byśmy zawsze uciekali się do Ciebie, proszę Cię z ufnością wraz z Jezusem i Maryją o ….. (należy wymienić łaskę, o którą pragniemy prosić)

W tej intencji – jednocząc się z ich Najświętszymi Sercami – ofiaruję Ci wszystkie moje modlitwy, ofiary i umartwienie oraz większą wierność moim obowiązkom stanu.

Daj mi Światło, Łaskę i Moc Ducha Świętego! 

Umocnij mnie w tymże Duchu tak, żebym nigdy Go nie straciła, nie zasmuciła ani nie osłabiła we mnie. 

Mój Ojcze, proszę Cię o to w Imię Jezusa Chrystusa, Twojego Syna! 

A Ty, o Jezu, otwórz Swoje Serce i włóż w nie moje serce, a potem razem z Sercem Maryi ofiaruj je naszemu Boskiemu Ojcu!... 

Wyproś mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję! 

Boski Ojcze, pociągnij do Siebie wszystkich ludzi. 

Niech cały świat głosi Twoją dobroć i twoje Boże Miłosierdzie! 

Bądź moim czułym Ojcem i chroń mnie wszędzie jak źrenicy Twoich oczu. 

Niech na zawsze zachowam godność Twojego dziecka. 

Zmiłuj się nade mną!

Odpust cząstkowy + Mons. Girard +Jean Card. Verdier Vicario Apostolico Arcivescovo di Parigi Cairo (Egitto), 9 Ottobre 1935 8 Maggio 1936


AKTY MIŁOŚCI KU CZCI BOGA OJCA

Ojcze, kocham Cię serdecznie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię czule, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię delikatnie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię jak Twoje dziecko, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię żarliwie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię płomiennie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię niewypowiedzianie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię bezgranicznie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię nade wszystko, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię bez miary, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię niewymownie, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię ponad miarę, ratuj dusze!
Ojcze, kocham Cię bez końca, Ratuj dusze!
Ojcze, chciałbym Cię kochać jak Cię kochają wszyscy Aniołowie i święci, ratuj dusze!
Ojcze, chciałbym Cię kochać jak kochał Cię na ziemi św. Józef i jak Cię teraz kocha w Niebie, ratuj dusze!
Ojcze, chciałbym Cię kochać jak kochała Cię na ziemi Maryja i jak Cię kocha teraz w Niebie, ratuj dusze!
Ojcze, chciałbym Cię kochać jak Cię kocha Twój Syn i Duch Święty, ratuj dusze!


Boski Ojcze, słodka nadziejo naszych dusz, bądź znany, czczony i kochany przez wszystkich ludzi! 

Boski Ojcze, nieskończona dobroci objawiająca się wszystkim narodom, bądź znany, czczony i kochany przez wszystkich ludzi. 

Boski Ojcze, dobroczynna roso dla ludzkości, bądź znany, czczony i kochany przez wszystkich ludzi.


Ojcze, nie chcę nic więcej. 

Chcę tylko, żeby żaden cień zniechęcenia nie przyćmił mojego ducha, tak abym w chwili śmierci doznała zachwycenia widząc jak jaśnieje Twoim Światłem. 

Niech się tak stanie. 

Ojcze, Spraw, abym zawsze pragnęła kochać; spraw, abym czuła, że każdej chwili, która mija nie można więcej przeżywać w Miłości; spraw, abym odczuwała głębokie cierpienie z powodu straconego czasu i czasu, który mogłabym zmarnować. 

Ojcze, rozkaż mojemu duchowi przeżywać każdą chwilę w Miłości, aby mój duch mógł zawsze Ciebie kochać, pomimo słabości ciała. 

I aby w Tobie, z Tobą i dla Ciebie mógł kochać cały świat i każde stworzenie, które spotykam na swojej drodze.


Ojcze, ziemia potrzebuje Ciebie; 
człowiek, każdy człowiek potrzebuje Ciebie; 
powietrze, ciężkie i skażone, potrzebuje Ciebie. 

Ojcze, proszę Cię, wróć, by chodzić po drogach świata, 
wróć, by żyć między swoimi dziećmi, 
wróć, by rządzić narodami, 
wróć, by przynieść pokój a z nim sprawiedliwość, 
wróć, by rozpalić ogień Miłości abyśmy wybawieni przez cierpienia, mogli stać się nowym stworzeniem. 
Niech się tak stanie. Amen.

Nowennę do Boga Ojca należy odmawiać przed świętem Boga Ojca t.j. 7 sierpnia, o którego ustanowienie prosił sam Bóg Ojciec w czasie objawień siostry Eugenii E.Ravasio. 

OJCIEC NIEBIESKI PRZYRZEKŁ:

“Kto Mi te akty ofiaruje, kto w dodatku czyni wszystko, by Mi je rozpowszechniać, będzie w szczególny sposób dzieckiem, a Ja mu będę kochającym Ojcem.

Jakże tęsknie za tym, żeby i o Mnie możliwie często i serdecznie myślano. 

Duch Święty jest mało czczony, ale Mnie się czci jeszcze mniej.

Nabożeństwo do Mnie wynagradzam w całkiem wybitny sposób.

Ofiarujcie Mi często akty miłości, które tak radują Moje Serce.”

Imprimatur
Kuria Diecezjalna w Kielcach
dn. 27 VI 1998 r.
Nr OJ-162/98
Ks. Jan Szarek
Wikariusz Generalny

źródło: https://gloria.tv/article/FpPAQXzGz9hV1xLAR7dZhNcME

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz