Koronka za zmarłych do Serca Maryi

Na początku:
Wierzę w Boga…, Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach:
Boże mój wierzę w Ciebie, boś jest samą prawdą.
Ufam Tobie, boś dobroci nieskończona.
Kocham Cię, boś godzien największej miłości.
Z miłości ku Tobie kocham wszystkich bliźnich moich.

Na małych paciorkach:
Słodkie serce Maryi, bądź moim zbawieniem.
Pociechą tych co cierpią. Módl się za nami.
Za konającymi i za duszami w czyśćcu cierpiącymi.
(10x)

Na zakończenie:
Wieczny odpoczynek racz im dać Pani,
A światłość wiekuista niechaj im świeci (3x)

lub
Psalm 130(129)

Psalm 130

Z głębokości wołam do Ciebie, Panie,
O Panie, słuchaj głosu mego!
Nachyl swe ucho, na głos mojego błagania.
Jeśli zachowasz pamięć o grzechach, Panie, Panie, któż się ostoi? 

Ale Ty udzielasz przebaczenia,
aby Ci ze czcią służono.
W Panu pokładam nadzieję,
nadzieję żywi moja dusza,
oczekuje na Twe słowo.
Dusza moja oczekuje Pana
bardziej niż strażnicy poranka.
Niech Izrael wygląda Pana.
U Pana bowiem jest łaska
I obfite u Niego odkupienie.
On odkupi Izraela
Ze wszystkich jego grzechów.


”Wstępuj często do czyśćca, tam cię potrzebują". Słowa Pana Jezusa do św. s. Faustyny (Dzienniczek nr 1738)

źródło: http://www.aniol.org.pl/site/index.php?option=com_content&view=article&id=148:koronka-za-zmarlych-do-serca-maryi&catid=12:zastep-rycerstwa-swietego-michala-archaniola&Itemid=92

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz