Modlitwa do Matki Bożej Królowej Pokoju ze Stoczka Warmińskiego


Proszę Cię Matko Pokoju, uproś mi pokój w sercu, bym mógł prawdziwie się stać człowiekiem pokoju. Niech moje serce, będzie  daleko od wszelkiej wrogości i nienawiści, bym się wyzbył zazdrości, zawiści, podejrzliwości i egoizmu. Pragnę by moje serce, było oazą pokoju i pojednania dla wszystkich których spotykam, tak żeby Boży pokój mógł wzrastać między nami. Niech moje serce będzie łagodne, wybaczające i ofiarne. Chcę wiernie trwać przy Bożym słowie i zachowywać przykazania, gdyż tylko w sercu pojednanym  z Bogiem może zamieszkać pokój. Pomóż mi wytrwać w postanowieniu częstego przystępowania do Sakramentu Pojednania z Bogiem i ludźmi. Wspomagaj mnie, by moje życie było pełne Bożego pokoju i łaski. niech na każdego spotkanego przeze mnie człowieka zstępuje Boży pokój. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz