Golgoto, Golgoto, Golgoto


1 Golgoto, Golgoto, Golgoto 
W tej ciszy przebywam wciąż rad 
W tej ciszy daleki jest świat 
Ty koisz mój ból usuwasz mój strach 
Gdy widzę Cię Zbawco przez łzy

Ref.: To nie gwoździe Cie przybiły lecz mój grzech 
To nie ludzie Cię skrzywdzili lecz mój grzech 
To nie gwoździe Cie trzymały lecz mój grzech 
Choć tak dawno to się stało widziałeś mnie

2. Golgoto, Golgoto, Golgoto! 
Ja widzę Cię Zbawco mój tam. 
Jak wiele masz sińców i ran. 
Miłości Twej moc zawiodła Cię tam, 
Uwolnić mnie z grzechów i win.

Ref.: To nie gwoździe Cię przebiły...

3. Golgoto, Golgoto, Golgoto! 
Wspominam tak często ten dzień: 
Golgotę i słodki jej cień. 
Przyszedłem pod Krzyż z ciężarem mych win, 
Uwolnił mnie tam Boży Syn.

Ref.: To nie gwoździe Cię przebiły...

Chwyty na gitarę:
a d G C
a C
F C
d a
E E7 a(A7)

a
d
G
C
a
d
a E a

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz