Ofiarowanie się w godzinie śmierci

O Jezu, uwielbiając ostatnie Twe tchnienie błagam Cię, przyjmij ducha mego. Nie wiedząc obecnie czy w ostatniej chwili zachowam przytomność umysłu, ofiarując Ci już teraz konanie moje i wszystkie cierpienia mej śmierci. Tyś Ojcem i Zbawicielem moim. W ręce Twoje oddaję duszę moją. Pragnę umierać w zjednoczeniu z Tobą, konającym na krzyżu. Niech ostatnie uderzenie mojego serca będzie aktem czystej miłości do Ciebie.

O Panie, Boże mój, już teraz przyjmuję każdy rodzaj śmierci jaki Ci się spodoba na mnie zesłać, ze wszystkimi cierpieniami i boleściami, z zupełnym oddaniem się i gotowością. Amen.

Źródło: " Jezu, zgromadź nas w domu Ojca!"
Podręcznik dla członków Arcybractwa Konającego Serca Jezusa i Matki Boskiej Bolesnej

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz