Modlitwa zawierzenia się Matce Bożej Szkaplerznej

Święta Dziewico Maryjo, Ty, która jesteś Pełna Boga i promieniujesz Jego Światłem!

Kiedy noszę szkaplerz, znak mojej przynależności do Ciebie, wiem, że Ty teraz i zawsze jesteś ze mną, aby mnie chronić i prowadzić.
Ucz mnie być podobnym do Ciebie, być prostym, otwartym i czystym sercem - jak Ty.
Pomóż mi formować moje wnętrze na wzór Twego serca, tak, abym moje myśli, uczucia i pragnienia wyzwolił z niewoli zajmowania się sobą i wprowadził je w przestrzeń Bożej Wolności.
Tak jak Ty chcę czuwać, słuchać, przyjmować.
Wskaż mi drogę do wewnętrznej ciszy, gdzie będę mógł chwalić i radować Boga tak jak Ty,
przez to, że pozwolę Mu we mnie być Bogiem.
Święta Matko Boga, pragnę być przyobleczony w Twoje duchowe piękno, dlatego też proszę Cię o łaskę, aby szkaplerz zawsze przypominał mi o wielkich rzeczach, które Bóg chce mi uczynić, tak jak uczynił Tobie.
Pomóż mi oddać siebie Bogu całkowicie, w zaufaniu, że On zawsze wie, co jest dla mnie najlepsze.
O to proszę Ciebie, Łaskawa, Dobra, Miłościwa Dziewico Maryjo. Tobie się zawierzam. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz