O łaskę zbawienia - Modlitwa św. Małgorzaty Marii Alacoque


O Krwi Przenajświętsza, rozlej się na moją duszę, aby ją uświęcać; niech Twoja Miłość, którą rozlałeś, obejmuje moje serce, aby jej oczyścić.
Najmilszy mój Jezu, łączę moją duszę z Twoją, moje serce i mojego ducha, i moje życie i moje zamiary z Twoimi, i tak zjednoczona, stawiam się przed Twoim Ojcem.
Przyjmij mnie, o Przedwieczny Ojcze, przez zasługi Twojego Boskiego Syna, które Ci składam wraz z kapłanem i z całym Kościołem.
Tylko tak na mnie patrz, jako na ukrytą w Jego ranach, pokrytą Jego krwią i bogatą w Jego zasługi.
Tak właśnie staję przed Tobą, abyś mnie nie odrzucił sprzed Twego oblicza, lecz abyś mnie przyjął w ramiona Twej Boskiej dobroci i abyś mi udzielił łaski wybawienia.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz