Trzy prośby św. Augustyna do Pana Jezusa

1.  Boże, Ojcze niebieski, błagam Ciebie w Imię Jezusa Chrystusa z Nazaretu, w Imię ukrzyżowanego, błogosławionego Syna Twego, abyś wszystkie moje grzechy, opuszczenia i wykroczenia młodości mojej, łaskawie przebaczyć raczył. Amen. 

2.  Boże, Ojcze niebieski, błagam Ciebie w Imię Jezusa Chrystusa z Nazaretu, w Imię ukrzyżowanego, błogosławionego Syna Twego, abyś mi łaskę dał służenia Tobie w tym życiu, zawsze podług świętego upodobania Twego. Amen.

3. Boże, Ojcze niebieski, błagam Ciebie, w Imię Jezusa Chrystusa z Nazaretu, w Imię ukrzyżowanego Syna Twego jednorodzonego, abyś w godzinę śmierci mojej zlitował się nade mną i w miłosierne ręce Twoje przyjął duszę moją. Amen.

źródło: Książeczka do nabożeństwa "Wiara i Ojczyzna" 1917r

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz