Modlitwa do św. Antoniego o dobrego narzeczonego

Święty Antoni, mój wielki Przyjacielu,
jesteś obrońcą narzeczonych, spójrz na mnie, na moje życie, na me pragnienia i wstaw się za mną.

Broń mnie przed niebezpieczeństwami,
oddalaj ode mnie porażki, rozczarowania, załamania.

Spraw, bym była realistką, ufna, godna i wesoła.
Spraw, bym znalazła narzeczonego, którego polubię, który będzie pracowity, uczciwy i odpowiedzialny.

Spraw, bym potrafiła wkraczać w przyszłość
i sprostać życiu we dwoje z nastawieniem człowieka, który otrzymał od Boga święte powołanie i obowiązek życia w społeczeństwie.

Spraw, by moja relacja była szczęśliwa,
a moja miłość – bezgraniczna.
Niech wszyscy zakochani szukają wzajemnego porozumienia, wspólnoty życia i wzrostu w wierze. Niech się tak stanie! Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz