Modlitwa do Matki Bożej o pomoc w odnowie życia

Maryjo, Matko jednocząca z Bogiem, ukształtuj mój rozum i wolę tak, aby sam Bóg stał się centrum mojego życia, moją radością i pełnią szczęścia.
Spraw:
– aby moja codzienna modlitwa była rozmową miłości z Twoim Synem,
– aby uczestnictwo we Mszy świętej rzeczywiście włączyło się w moje życie, w zbawczą ofiarę Chrystusa,
– aby słowa Pana: „Syn Człowieczy nie przyszedł, aby Mu służono, lecz żeby służyć i dać życie swoje na okup za wielu” – stały się zasadą mego postępowania zawsze i wszędzie.
Naucz mnie Maryjo:
– nie myśleć o tym, co wygodne i przyjemne dla mnie, ale dobre i pożyteczne dla mojej rodziny. Pozwól mi być uczciwym i rzetelnym w pracy i nauce.
Wyzwól mnie:
– ze wszystkich złych przyzwyczajeń, którymi zatruwam życia moim bliskim.
Matko, Ty wiesz, jak bardzo męczy mnie moja miłość i egoizm. Weź mnie w swoje ręce i spraw, by każdy dzień mojego życia promieniował prawdą, miłością i dobrem. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz