Modlitwa o pełnienie woli Bożej

Wielki i i pełen chwały Boże mój, Jezu Chryste , oświeć proszę Cię , ciemności duszy mojej - daj mi wiarę , nadzieję i miłość doskonałą.

Spraw, abym Cię Panie poznał i jak najwierniej we wszystkim wolę Twoją spełniał. Amen.

✧ ✧ ✧ 

Zapal we mnie, Panie, ogień Miłości wiecznej i obdarz mnie łaską miłowania Ciebie i Matki Bożej. Spraw, aby stale ku Tobie otwarta była dusza moja i udziel mi Pokoju Twojego.

Daj mi radość wiary, bym Ci służył z weselem. I udziel mi mocy Ducha Świętego, bym myślał, modlił się i miłował.

Wyzwól mnie z przeszłości i kompleksów moich.

Daj mi opanowanie, pogodę ducha i głębię myśli. I pokorę, pokorę, pokorę…

Dziękuję Ci Panie Boże za wszystko. Bądź Wola Twoja. Błogosław mi Panie Boże, w dniu dzisiejszym. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz