Dokonaj we mnie dzieła uzdrowienia

Panie Jezu, przeprowadź mnie łagodnie przez następne lata mego życia. Niech Twa uzdrawiająca miłość przepływa przez te lata i kiedy przygotowuję się do powrotu do domu Ojca, niech wprowadzi mnie w kolejne lata życia ... Sam dokończ niedokończone dzieło mego życia. 
Pozwól patrzeć wstecz w moje życie oczami pełnymi przebaczenia i miłości. Niech Twoja miłość, uzdrowienie i przebaczenie przeniknie każdą chwilę mego życia. 
Dziękuję Ci Panie za wszystkie uzdrowienia, jakich doznałem od Ciebie  w swym życiu. 
Ojcze, dziękuję Ci za wspaniały dar uzdrowienia, którym mnie obdarzasz. Proszę, dokonuj we mnie dalszego swego dzieła uzdrowienia, tak abym stał się prawdziwie wolny i nigdy już nie był taki jaki byłem wczoraj - abym umiał kochać samego siebie, samemu sobie przebaczyć, miłować Ciebie Boże, moich przyjaciół, najbliższych i z wdzięcznością przyjmować ich miłość. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz