Modlitwa o uzdrowienie z depresji

Panie Boże! Ty wiesz, jakie zło mnie otacza, rozumiesz najlepiej, jak męczy się teraz moja dusza,

Proszę Cię, nie zsyłaj na mnie ludzi i spraw, które lęk i depresję we mnie wymusza.

Nie wprowadzaj mnie w ciemny zaułek niepewności, który prowadzi mnie do obłędu.

Trzymaj mnie proszę, za rękę, daj mi światło z Twojego serca.

Chcę czuć Twoje dobro, opiekę i ciepło od Matki Najświętszej.

Proszę Cię sercem swym całym o nadzieję na lepszy czas w moim życiu, o uzdrowienie z depresji.

Daj mi siłę, by żyć! Upraszam u Ciebie, Boże Najwyższy, dar łaski woli życia i łaskę zdrowia.

Przepraszam za wszystkie przewinienia, powierzam się Tobie i Twojej opiece. Trwam przy Tobie w tych trudnych chwilach i głęboko wierzę, że uzdrowisz moją duszę i ciało.

Przez Chrystusa, Pana Naszego, Amen.





Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz