Modlitwa o zrozumienie Krzyża

Boże, proszę Cię o rzecz najtrudniejszą:
o łaskę, abym w każdym cierpieniu mojego życia umiał dojrzeć krzyż Twego Syna, wielbić w nim Twoją świętą, niezbadaną wolę, towarzyszyć Twemu Synowi w Jego drodze krzyżowej, jak długo się Tobie spodoba. Spraw, aby cierpienie nie napełniało mnie goryczą, lecz czyniło dojrzałym, cierpliwym, bezinteresownym, łagodnym i spragnionym owej krainy, w której nie ma cierpienia, i owego dnia, kiedy obetrzesz wszelką łzę z oczu tych, którzy Cię kochali i którzy poprzez ból wierzyli w Twoją miłość, i poprzez noc w Twoje światło. Chryste, żyj we mnie, cierp we mnie - niczego więcej nie pragnę.
Jeśli bowiem mam Ciebie, jestem bogaty. Kto Ciebie znalazł - znalazł siłę i triumf swego życia. Amen.
Karl Rahner — fragment

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz