Modlitwa dla tych, którzy chcą sobie odebrać życie

Dobry Boże,
Błagam Cię, wesprzyj mnie swoją łaską. Czuję się tak bardzo zdesperowany i tak bardzo obciążony, że już nie widzę żadnej drogi wyjścia dla mnie.

Moje życie wydaje się rozpadać i czuję, że już dalej nie potrafię żyć.

Wiem, że Ty stworzyłeś każde życie, i że jest ono święte, ale ja czuję się tak, jakby już nie warto było dłużej żyć.

Wiem, że Ty stworzyłeś także i mnie i że kochasz mnie. Ty przyszedłeś, abyśmy mieli życie i mieli je w całej pełni.
Proszę Cię, pozwól mi tego doświadczyć w moim życiu.

Błagam Cię, niech Twoja miłość przeniknie ciemności, w których żyję, gdyż wiem, że Ty masz moc, aby wszystko przemienić.

Niech Twój Święty Duch napełni mnie nadzieją na przyszłość i udzieli mi pokoju, którego tak bardzo pragnę.
Powierzam się całkowicie Twojemu Boskiemu Miłosierdziu. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz