Modlitwa podczas niechcianej ciąży

Dobry Boże,
Ty znasz lęk, który jest w moim sercu teraz, gdy noszę dziecko w moim łonie.
Ty wiesz, że ja nie planowałam go, i że toczę w sobie walkę o jego przyjęcie.

Błagam Cię o łaskę, abym mogła przyjąć rzeczywistość tej nowej sytuacji.
W głębi serca wiem, że każde nowe życie jest darem od Ciebie, danym, aby się nim cieszyć.

Udziel mi łaski, aby otworzyć się na ten dar, gdyż w tym momencie jest mi bardzo ciężko.
Proszę Cię, wesprzyj mnie swoją łaską, abym wytrwała w postanowieniu zachowania tego dziecka.

Udziel mi materialnego wsparcia, którego będę potrzebować i postaw dobrych ludzi na mej drodze, aby mi pomogli.

Błogosław i chroń to dziecko, które noszę w swoim łonie, aby było zdrowe i rozwijało się pod Twoją opieką. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz