Koronka do Najświętszej Maryi Panny Niepokalanej Cudownego Medalika wer. II

Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania! 
Koronkę odmawia się na Różańcu. 

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen. 

Na krzyżyku: 
Wierzę w Boga… 

Na dużym paciorku: 
Matko nasza, Ty objawiłaś się świętej Katarzynie Laboure jako pośredniczka wszelkich łask. Ty przekazałaś jej Cudowny Medalik. W Twoje ręce składam wszystkie moje potrzeby duchowe i doczesne. Tobie powierzam moje pokorne prośby: ... Przedstaw je, Matko, Twojemu Synowi. Wznieś ku Niemu swoje wszechwładne dłonie. Promienie spływające z Twoich rak niech oświecają i rozpalają miłością moją duszę, niech oczyszczą i napełnią radością moje serce, niech pozwolą mi postępować wskazaną przez Ciebie drogą aż do dnia, w którym okażesz się dla mnie Bramą nieba. Amen. 

Na 3 małych paciorkach:
1. Błogosławiona jesteś, Dziewico Maryjo, przez Boga Najwyższego, więcej niż wszystkie niewiasty na ziemi.
2. Cała piękna jesteś, Maryjo, a zmaza pierworodna nie dotknęła Ciebie.
3. Dziewico Niepokalana, idziemy za Tobą pociągnięci wonią Twojej świętości. 

Na dużych paciorkach: 
O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy, i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła świętego i poleconymi Tobie. 

Na 10 małych paciorkach: 
O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy. 

Po każdej dziesiątce:
O Przeczysta i bez skazy grzechu, tylko Ty byłaś godna stać się Matką Pana. 

Na zakończenie: 
Boże, Ty przez Niepokalane Poczęcie Najświętszej Dziewicy przygotowałeś swojemu Synowi godne mieszkanie i na mocy zasług przewidzianej śmierci Chrystusa zachowałeś Ją od wszelkiej zmazy, daj nam za Jej przyczyną dojść do Ciebie bez grzechu. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz