Nowenna do Matki Bożej od Cudownego Medalika

- pieśń do Matki Bożej, 
- intencje, - dziesiątka różańca świętego,
- 3 razy: O Maryjo bez grzechu poczęta…

Módlmy się: 

Panie Jezu Chryste, któryś chciał, aby Przenajświętsza Dziewica Maryja, a Twoja Matka, Niepokalana w swym Poczęciu, uwielbiona została niezliczonymi cudami, spraw, abyśmy wzywając bez ustanku Jej opieki, mogli dojść do radości wiekuistych, który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen 

Pomnij o najdobrotliwsza Panno Maryjo że od wieków nie słyszano aby ktokolwiek uciekając się do Ciebie - Twej pomocy wzywając, Ciebie o przyczynę prosząc, miał być przez Ciebie opuszczony. Tą nadzieją ożywieni, uciekamy się do Ciebie o Maryjo bez grzechu poczęta, pełni największej ufności w Twoje potężne i skuteczne orędownictwo które okazujesz przez Cudowny Medalik i pokornie błagamy, my ukochane dzieci Twoje, uproś nam u Boga łaski i dobrodziejstwa o które prosimy w tej nowennie o ile to jest zbawienne dla nas i dla tych, za których się modlimy.

(chwila skupienia-intencje) 

O Pani od Cudownego Medalika, Tyś raczyła się ukazać św. Katarzynie Laboure` - jako pośredniczka między Bogiem i ludźmi - błagam Cię racz mnie wysłuchać! - W Twe ręce macierzyńskie składam wszystkie moje intencje – moje potrzeby duchowe i doczesne. Przedstaw je Synowi Twojemu wraz z prośbą którą Ci szczególnie polecam… . Spraw, aby Jezus mnie wysłuchał jeśli to zgadza się z wolą Bożą i jest ku pożytkowi mej duszy. Po wzniesieniu swych błagalnych rąk do Boga - racz, o Panno można spuścić je na mnie i otoczyć mnie promieniami swych łask aby ich jasnością i ciepłem pobudzone serce moje zerwało więzy ziemskich przywiązań – oczyściło się i naśladowało Cię z radością aż do chwili spotkania się z Tobą w niebie. Amen

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz