Modlitwa przed pracą, o błogosławieństwo Boga Ojca

Boże, nasz Ojcze, Tobie zawierzam moje dzisiejsze obowiązki, pracę i trud całego dnia. Racz pobłogosławić moje wysiłki, aby przyniosły dobre owoce miłości, ku Twojej chwale. Amen.

Kochany Boże Ojcze, bądź ze mną dzisiejszego dnia, wspierając mnie energią miłości potrzebną do zmierzenia się z moją pracą, wytrwałością w miłości potrzebną do tego, żeby wykonywać pracę dobrze, ofiarą miłości, która pomoże mi pracować ciężko: 
nawet jeśli nikt mojej pracy nie zobaczy, nawet jeśli nikt mojej pracy nie pochwali, nawet jeśli nikt mojej pracy nie uszanuje, bym nie zapominał o Miłości, która pozwoli, że będzie ze mną łatwo żyć i pracować. 

Pomóż mi dzisiejszego dnia być otuchą dla smutnych. 
Pomóż mi dzisiejszego dnia być przyjacielem dla samotnych. 
Pomóż mi dzisiejszego dnia zachęcić tych, którzy są zniechęceni. 
Pomóż mi dzisiejszego dnia pomóc tym, którzy są w potrzebie. 
Pomóż mi dzisiejszego dnia wzmocnić tych, którzy są słabi. 

Niech Twój Święty Duch doda mi sił w Miłości Prawdziwej przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

1 Komentarze: