O odnalezienie sensu życia

O dusze czyśćcowe, wy wiecie najlepiej, że sens życia nie opiera się na karierze, pieniądzach, ale na Jezusie Chrystusie. Pomóżcie mi, już tutaj na ziemi, budować moje życie na Bogu i tylko na nim.

Módlcie  o dusze czyśćcowe, by w moim sercu zapanował pokój Chrystusowy, bym miał poczucie, że  to Jezus Chrystus rządzi w moim życiu. W tych trudnych dla mnie chwilach zniechęcenia, bezsensu.

Wesprzyjcie mnie swoim orędownictwem ,bym mógł dojść do przeświadczenia, że Kościół jest dla mnie domem, a ci którzy w nim przebywają, moimi braćmi. Bym mógł poczuć, że Bóg jest moim Ojcem, że mnie rozumie i nigdy samego nie zostawi.
Niech Maryja weźmie mnie pod plaszcz swojej opieki, bym nie uciekł z drogi Chystusowej, niech mnie otoczy swoją przemożną miłością. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz