Modlitwy o wstawiennictwo dusz czyśćcowych.

W sprawach rodzinnych

Dusze czyśćcowe ,ktore w cierpliwosci i pelnej nadziei oczekujecie nieba i z radością patrzycie na przyszłość. Proszę was,o dusze cierpiące, wstawiajcie się  za mną i za moją rodziną, która w tej chwili bardzo cierpi .Udzielcie mi nadziei na rozwiązanie problemu,przed ktorym przyszło nam stanąć .Wyproscie u Boga ,na którego czekacie i w którym macie wielką ufność, by zesłał nam Ducha Świętego z jego wszystkimi darami,z jego łaskami. Niech nam nigdy nie zabraknie nadziei,która zawieźć nie może. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.  

O opiekę w trudnych chwilach

Dusze czyśćcowe ,wy znacie gorycz życia na ziemi ,wszystkie troski ludzkie,wejrzyjcie na moją trudną codzienność, którą przygniatają troski dnia codziennego.Wy widzicie ,że trudno mi nakierować serce ku Bogu.Wstawcie się za mną u Boga Ojca,by zabrał mi lęk iwszelku obawy,które dopadają mnie w trudnych chwilach.Was o dusze czyśćcowe już nie dotyczą troski ziemskie,jesteście ponad nimi,ale proszę módlcie się za mnie,bym nigdy nie zamykał się na łaskę Bożą, na Jego kochajacy wzrok i czułe serce Ojca. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz