Koronka w intencji ratowania zatwardziałych grzeszników

 

Na dużym paciorku:
Ojcze nasz, któryś jest w niebie, zachowaj nas od ognia piekielnego, zaprowadź wszystkie dusze do nieba, w Miłosierdziu swoim przed napaściami szatana ukryj nas.

O Mateńko, Niepokalanie Poczęta, przez nieporównany ból Twojego Niepokalanego Serca ratuj najbardziej zatwardziałych grzeszników od udręki szatana. 

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu. 
Jak było na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

Na małych paciorkach:
Przez krzyż i mękę Syna swojego zgładź Miłosierny Boże, grzechy życia mojego (świata całego)

Proszę was, odmówcie tę modlitwę chociaż raz w miesiącu- 60 dziesiątków. Konałem za każdą duszę, czułem lęk i trwogę przed śmiercią. A wy, czy nie lękacie się o waszą duszę? Proszę was, czyńcie pokutę, posty, jałmużnę, przepraszajcie Majestat Boży za grzechy świata. Błagam was, pomóżcie Mi zbawić świat. konam na drzewie krzyża,, odkupuję na nowo świat i każdą duszę z osobna. Tak bardzo pragnę Weronik pod krzyżem, przepraszających za grzechy świata, pragnę widzieć na tej Drodze Krzyżowej kapłanów i polską młodzież. Zalękniona garstka Mi nie wystarczy. Pragnę zmienić wszystko co złe. Ofiarowanie Mi waszego cierpienia jest warunkiem, bym mógł was przemienić.

Moje Serce to żywa skarbnica Miłości. Moje Serce to tryskające źródło bożego pokoju. Bóg Wszechmogący wydał Arkę, by świat się schronił i obronił przez modlitwę. Jestem żaglem arki a wyznaczeni święci to pełnomocnicy: św. Michał Archanioł, św. Jan Chrzciciel, kapłan Zygmunt Franczewski (długoletni spowiednik Marii), kapłan Jerzy Popiełuszko, o. Maksymilian Kolbe, s. Faustyna Kowalska, o. Pio, kapłan stygmatyk. W nagłych potrzebach należy wzywać Ich pomocy i wstawiennictwa.

Proszę was, kapłani, więcej czasu poświęcajcie na modlitwę Arki, bo jeśli Arka będzie zatwierdzona i ludowi świata głoszona, to zło straci moc i odwrócą się piekielne drogowskazy. Od was zależy, czy szatan na szyderstwie z objawień zyska czy straci, unicestwiony słowami modlitwy.

Mario, Moja droga córko, jedź do Krakowa, proś o przepisanie tych przekazów, dajcie je kapłanom i ludowi wiernemu, niech się modli i uświęca.

Sercem przepełnionym Miłością Mego Ojca wam błogosławię. 
W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen (3x).





Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz