Modlitwa do Boga Ojca o Uzdrowienie

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za to, że mnie kochasz. 
Dziękuję Ci za zesłanie Twojego Syna, Pana naszego Jezusa Chrystusa na świat, aby mnie zbawił i uwolnił. 
Ufam w Twą moc i łaskę, która wspiera i leczy mnie. 
Kochający Ojcze, dotknij mnie teraz swoimi uzdrawiającymi dłońmi, bo wierzę, że jest Twoją wolą abym był zdrowy na ciele, umyśle, duszy i duchu. 
Okryj mnie najszlachetniejszą krwią Twojego Syna, naszego Pana Jezusa Chrystusa od czubka mej głowy do podeszwy mych stóp. 
Wyrzuć to, czego nie powinno być we mnie. 
Wylecz niezdrowe i nieprawidłowe komórki. 
Otwórz zablokowane tętnice i żyły oraz odbuduj i dopełnij wszelkie uszkodzenia. 
Usuń wszystkie stany zapalne i przemyj infekcje mocą najdroższej Krwi Jezusa. 
Niech ogień Twej uzdrawiającej miłości przejdzie przez całe moje ciało w celu uzdrowienia tak, aby funkcjonowało ono w sposób w jaki Ty je stworzyłeś. 
Dotknij też mego umysłu i moich emocji, nawet najgłębszych zakamarków mego serca. 
Napełnij mnie swoją obecnością, miłością, radością oraz pokojem i pociągaj jeszcze bliżej do siebie w każdym momencie mojego życia. 
Ojcze, napełnij mnie Swoim Duchem Świętym i upoważnij do czynienia wszystkiego co się da, aby moje życie przynosiło chwałę i cześć Twemu Świętemu Imieniu. 
Proszę Cię o to, w Imię Pana Jezusa Chrystusa. Amen

Drukuj to!

CONVERSATION

3 Komentarze:

  1. Dziekuje z całego serca i duszy !Prosze Boga Ojca i Syna Jego Jezusa Chrystusa i Matkę Jego Bogarodzice Dziewice Maryję oraz Ducha Świętego o wysłuchanie modlitw moich i próśb moich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże! Proszę modlić się też za dusze czyśćcowe. Niech one po uwolnieniu z mąk czyśćcowych, wstawiają się za nami u Boga!

      Usuń
  2. Witajcie czy ja mogę liczyć na jaką kol wiek pomoc:
    Proszę o pomoc w powrocie do zdrowia, bliższe info na stronie:
    https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/pawel_chrostek_404.html
    Liczę na każdy 1% podatku co roku ??

    Jest znowu pomoc w postaci sms`a
    Sms na numer: 75 165 o treści: POMOC 404
    Wysyłając tego sms`a dostaje na konto 5 zł

    Program do rozliczania Pitów:
    https://www.e-pity.pl/pity-2018/sub/program-online-epity-2019-KRS-0000270809--404
    Pomóc również można mi po przez zakup twórczości mojej Mamy na aukcji allegro:
    https://allegro.pl/charytatywni/fundacja-avalon-bezposrednia-pomoc-niepelnosprawnym/cele/pomoc-dla-pawla-chrostka-subkonto-404-1
    https://www.art-malarstwo.pl/

    Za wszelką pomoc bardzo dziękuję..

    OdpowiedzUsuń