Boisz się spowiedzi? Ta modlitwa ci pomoże

Panie Boże, boję się, że tym razem już na pewno Ciebie straciłam. Zrobiłam wiele złego. Zobacz, jak mi trudno z Tobą rozmawiać. Unikam Cię. Ale Twoje Miłosierdzie wciąż budzi we mnie nadzieję. Przecież Ty jesteś Bogiem! Ty możesz mi przebaczyć, każdy grzech, o którym Ci powiem!

Panie, spójrz, tu jestem. Przebacz mi. Weź mnie proszę w swoje ukrzyżowane ramiona. Podnieś mnie. Pozwól mi spojrzeć Ci w oczy. To z Twojego powodu żałuję tego, w czym wybrałam coś innego niż Twoją miłość.

Jezu, znam swoją słabość i dlatego boję się, że znów zgrzeszę. Ale wiem, że Ty też znasz moje słabe punkty. I kochasz mnie razem z Nimi. I ta Twoja miłość uzdrawia mnie. Nie chcę, by w moim życiu było coś ważniejszego niż bliskość z Tobą. Oddaję się w Twoje ręce. Uczyń moją winę błogosławioną. Przelej przez moją ranę rzekę Miłosierdzia. Ufam Ci Jezu.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz