Modlitwa do Najświętszego Oblicza z Całunu

O Jezu, któryś nam na Świętym Całunie, którym Ciało Twoje Przenajświętsze owinięte było, całej Męki Twojej znaki zostawił, spraw miłościwie, abyśmy przez pokorę, pokute i miłość łaskę Miłosierdzia Twego otrzymali. W pokorze mojego serca składam Ci doskonały akt żalu i skruchy.
Przebacz mi grzechy moje, o Panie, przebacz mi moje grzechy - grzechy młodości, grzechy mojej dojrzałości, grzechy mojego ciała, grzechy mojej duszy, moje grzechy lenistwa, moje ciężkie grzechy dobrowolne, grzechy, które pamiętam, grzechy, których nie pamiętam, grzechy, które tak długo taiłem i które uszły mojej pamięci.
Szczerze żałuję za każdy grzech: śmiertelny, powszedni, za wszystkie grzechy od mego dzieciństwa aż do obecnej godziny. Wiem, że moje grzechy zraniły Twoje czułe Serce, o mój Zbawicielu Miłosierny! Racz mnie uwolnić od węzłów złego przez Twą tak gorzką Mękę i przez Twoje pełne Ran Oblicze, którego Obraz pozostał na Całunie.
O Mój Jezu daruj i nie pamiętaj jakim byłem, daruj i oczyść moją duszę z błędów i wad. Wzmocnij ducha mego nierozerwalnymi węzłami Twej laski i bądź Miłosierny mnie grzesznemu, dziś i na wieki wieków. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz