Różaniec (koronka) do św. Filomeny

Rozpoczyna się wyznaniem wiary (krzyż).

Wierzę w Boga ...

Na trzech białych paciorkach  odmawia się ku czci Trójcy Przenajświętszej.

(3x) Ojcze nasz ...

Na medaliku:

Zdrowaś dostojna, święta Filomeno, która tak dzielnie przelałaś swą krew za Jezusa Chrystusa. Chwalę Pana za wszystkie łaski , którymi Cię obdarzył podczas Twojego życia, a szczególnie podczas Twej śmierci.  Wielbię i sławię Go za chwałę i moc, którymi Cię ukoronował. Błagam Cię, abyś mi przez Twoje wstawiennictwo wyjednała Łaskę Bożą. Amen.

Na 13 czerwonych paciorkach, które symbolizują jej młodzieńczy wiek, modlimy się:

Pozdrawiamy Cię Święta Filomeno, którą wyznajemy jako naszą orędowniczkę po Maryi u Twego Boskiego Oblubieńca.
Bądź naszą orędowniczką teraz i w godzinę śmierci naszej! Amen.
Święta Filomeno, umiłowana córko Jezusa i Maryi, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy.

Jeżeli nie mamy przy sobie tekstu modlitwy możemy zmówić 13 Zdrowaś Maryjo.

Na zakończenie różańca odmawia się:

O wielka i sławna Święta, klęcząc u Twych stóp, przychodzę do Ciebie, aby przedstawić Ci moją gorącą prośbę…
Przyjmij łaskawie modlitwę mego serca  i wybłagaj mi łaski.
Święta Filomeno, módl się za mną. 

Chwała Ojcu…

Serce me jest  niespokojne jak podczas burzy. Czuję ból mej nieudolności. Przygniata mnie nieszczęście, potrzebuję wielu łask. Pomóż mi i wysłuchaj mej modlitwy.
Święta Filomeno, módl się za mną. 

Chwała Ojcu...

Zmęczony, bez pociechy, pozbawiony nadziei, samotny, uciskany przez biedę, mam zaufanie do Ciebie. Wysłuchaj mej prośby.
Święta Filomeno , módl się za mną. 

Chwała Ojcu…

Wiem, że powodem tak wielu nieszczęść są me ciężkie grzechy. Uzyskaj mi przebaczenie. Wzbudź we mnie wielką miłość do Jezusa.
Święta Filomeno, módl się za mną. 

Chwała Ojcu

Święta Filomeno, spójrz na mój dom, na mą rodzinę. Patrz z łagodnym uśmiechem na swych wielbicieli. Osusz łzy wszystkich, zanurz w mym sercu promyk nadziei, wybłagaj mi i nam pokój, zdrowie i ufność w Opatrzność Bożą.
Święta Filomeno, módl się za mną. 

Chwała Ojcu ...

Zobacz jak wielu łask mi potrzeba. Nie opuszczaj mnie!
Ty, która jesteś tak można u Boga, zabierz ode mnie wszelki smutek i beznadzieję.
Obdarz światłem mą duszę, uchroń mnie od wszelkich niebezpieczeństw i uwolnij mnie od wszelkich plag.
Pobłogosław mych bliskich, pobłogosław Twych wielbicieli i spraw, abym otrzymał wybłagana łaskę.
O miła Święta, nie opuszczaj mnie i módl się za mną. 

Chwała Ojcu…

Następnie trzykrotnie odmawiamy: 

Przez siłę Twego męczeństwa upraszam łaskę i miłosierdzie od Boga!

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz