Modlitwa kobiety w ciąży do świętego Archanioła Gabriela

Święty Archaniele Gabrielu,

Aniele Wcielenia Syna Bożego, który z łagodnością towarzyszyłeś Maryi w pierwszych chwilach Jej macierzyństwa, bądź przy mnie szczególnie w tym czasie, kiedy noszę pod sercem nowe życie.

Zwiastunie dobrej nowiny dla Zachariasza, pozwól mi doświadczać błogosławieństwa w moim wyjątkowym stanie i być świadkiem Bożej dobroci. Spiesz mi z pomocą, kiedy tracę nadzieję, a lęk odbiera mi radość.

Niech Twoje imię – „moc Boża” – będzie mi ratunkiem w chwilach, kiedy brakuje mi sił i odwagi. Otaczaj opieką moje nienarodzone dziecko i pozwól mi utulić je w ramionach po trudach porodu.

Stojący przed tronem Bożym, naucz mnie, jak oddawać wszystko w ręce dobrego Boga i wychwalać Go za cud przekazywania życia. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz