Modlitwa o uzdrowienie duszy

Jezu, dziękuję Ci teraz także za moja dusze.
Wszystkie następstwa grzechu utrzymują się w mojej duszy.
Oto dlaczego jestem nerwowy i porywczy, niecierpliwy i przewrażliwiony.
W duszy mojej nagromadziły się złe przyzwyczajenia.
Pozostawiły rany i blizny, czyniące trudna moja miłość do drugich.
Nieszczęsne, kolejne doświadczenia uczyniły mnie nieufnym.

Jezu, oczyść moja podświadomość, niech Twoje światło mnie przeniknie i żeby nigdy nie zapanowały we mnie ciemności.
Dotknij mocą laski pokładów mojej duszy, gdzie złożone jest przywiązanie do dóbr materialnych, wywołujące niepokój, lub lek.
Oczyść mnie, aby mój duch coraz bardziej otwierał się Tobie.
Uzdrów mnie z nieufności do Ciebie i Twego Słowa.

Jezu, uzdrów mnie, proszę Cię, z szoków i urazów, spowodowanych porażkami i niezrealizowanymi marzeniami.
Uzdrów mnie ze wszystkich ciemności wewnętrznych  i opatrz rany w samej głębi mojej podświadomości.
Niech znajdę pokój dla mego wewnętrznego ja w Tobie, Jezu.

Proszę Cię teraz za wszystkich chorych umysłowo i za przygnębionych. 
Zabierz ich ciężary, oczyść ich rany rozwijające chorobę. 
Chroń dzieci dotknięte ciężkim dziedzicznym obciążeniem.
Uzdrów wszelkie rozszczepienie jaźni, wszelkie napięcia, leki, nerwice i stany psychosomatyczne.
Uzdrów tych, którzy stali się chorzy umysłowo z powodu porażek przeżytych w rodzinie, na studiach, w pracy.
Oddal od nich wszelka myśl samobójcza i wyzwól ich z wszelkiego napięcia.

Jezu, bądź władcą naszych dusz.
Uzdrów tych wszystkich, którzy praktykowali nauki okultystyczne.
Wyzwól ich ze wszystkich następstw przepowiadania przyszłości i ze skutków magii.
Udziel im wytchnienia i przywróć im pokój. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz