III. Modlitwa do św. Antoniego

Przedziwny, św. Antoni, znany z wielkości cudów, które zdziałałeś. Tyś doznał wielkiego szczęścia, piastując na swych rękach Chrystusa Pana, pod postacią małej Dzieciny. - Uproś mi teraz u Jego dobroci łaskę, której pragnę całym sercem. Ty byłeś miłosierny dla biednych grzeszników, nie zważaj na brak moich zasług, lecz na chwałę Bożą, która będzie wsławiona w Tobie oraz na zbawienie mej duszy. Dowodem mojej wdzięczności niech będzie przyrzeczenie prowadzenia życia zgodnego z zasadami Ewangelii i poświęcenia się wspieraniu ubogich, których tak za życia umiłowałeś i obecnie miłujesz. Amen.

Św. Antoni Padewski
- Przyjacielu serdeczny Dzieciątka Jezus, - módl się za nami.
- wierny synu św. Franciszka, - módl się za nami.
- ozdobo Zakonu Serafickiego, - módl się za nami.
- miłością Boga gorejący, - módl się za nami.
- w czystości nieskalany, - módl się za nami.
- miłośniku ubóstwa świętego, - módl się za nami.
- potężny kaznodziejo Ewangelii, - módl się za nami.
- opiekunie ubogich i uciśnionych, - módl się za nami.
- nawracający grzeszników, - módl się za nami.
- przywracający rzeczy zgubione, - módl się za nami.
- chwalebny Cudotwórco, - módl się za nami.
- możny u Boga Orędowniku, - módl się za nami


V. Módl się za nami św. Antoni.
R. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.



Chwalebny Cudotwórco, św. Antoni, ojcze ubogich i pocieszycielu strapionych, składam Bogu dzięki za wszystkie łaski i dobrodziejstwa, które mi wyjednałeś. Roztaczaj dalej twoją troskliwą opiekę nade mną, pomagaj we wszystkich czynnościach, zapisz sobie moje imię głęboko w twym sercu i pozwól mi należeć do liczby tych, których szczególniej, miłujesz i ochraniasz. Wyjednaj mi łaskę ostateczną, abym mógł wejść do nieba i uwielbiać razem z tobą miłosierdzie Boże. R.: Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz