Modlitwa dla tych, którzy czują się samotni

Dobry Boże
czasami czuję się tak bardzo samotny i wydaje mi się, że cały jestem ogarnięty tymi uczuciami.

Im więcej myślę o tym, tym bardziej grzęznę w tym wszystkim.

Pozwól mi doświadczyć Twojej głębokiej miłości do mnie, abym został pokrzepiony w moim jestestwie.

Pozwól mi znaleźć moje bezpieczeństwo w Tobie, tak abym nawet wtedy, gdy jestem sam, nie odczuwał tej okropnej samotności. 

Wiem, że jeśli przekonanie o byciu kochanym przez Ciebie głęboko zakorzeni się w moim sercu, będzie mi łatwiej z ufnością stawić czoła wielu sytuacjom życiowym, które często omijam, a co prowadzi mnie do tego, że czuję się coraz bardziej samotny.

Ufam Tobie - proszę Cię nie zawiedź mojej nadziei. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz