Modlitwa do św. Łucji o uzdrowienie z chorób oczu

Odmawiaj tę modlitwę do św. Łucji z wielką wiarą i oddaniem, w bardzo cichym miejscu, gdzie pozostajesz bardzo skupiony. Proś Ją, aby wstawiała się za tobą i udzieliła ci łask, których potrzebujesz do życia w świętości.
 
Czcigodna Św. Łucjo, Ty, która pozwoliłeś usunąć swoje oczy, aby nie zaprzeczyć wierze i nieczystości swojej duszy, ale dzięki cudownemu cudowi udzielonemu przez Boga podarował Ci nową i piękniejszą parę oczu jako podziękowanie za twoją cnotaę i wiarę. Dlatego ustanowił cię patronem chorób oczu.

Proszę Cię o to z wielkim oddaniem (wymień intencję). Chroń mój wzrok i ulecz od dyskomfortu w moich oczach. 
Daj mi zachowanie światła w moich oczach, abym mógł obserwować piękno stworzenia, jasność słońca, kolor kwiatów i uśmiechy.

Zadbaj też o oczy mojej duszy i wiary, aby móc poznać Boga, zrozumieć czego mnie uczy, rozpoznać Jego miłość do mnie i zawsze iść drogą dobra. Chroń moje oczy i niech wiara zawsze będzie ze mną. Amen.
  
Modlitwa za choroby oczu
 
Pomódl się tą modlitwą do św. Łucji i poproś ją, aby obdarzyła cię niebiańskim światłem i zachowała z dala od grzechu i ciemności. A także, aby przez cały czas radować się światłem swoich oczu i używać ich przez cały czas spełniając wolę Bożą. Zanim pomodlisz się tą modlitwą do Św. Łucji, musisz odmówić 3 Ojcze nasz, 3 Zdrowaś Maryjo i 3 Chwała Ojcu.

Szanowana i chwalebna Dziewico Święta Łucja, która wielce uwielbiła Pana, ponieważ wolałaś poświęcić się i nie być niewierna. Przychodzę do Ciebie, aby mi pomóc przez nieskończoną miłość Pana naszego, a także uratować mnie od wszelkiej słabości oczu.

Proszę o (wymienić intencję). Wstawiaj się za mną, aby nasze życie toczyło się w pokoju Naszego Pana, abyśmy mogli widzieć Go naszymi oczami w nieskończonym blasku niebios. Módl się za nas i za tych, którzy tego najbardziej potrzebują. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz