Modlitwa do św. Jerzego, by przywrócić miłość

Chwalebny św. Jerzy, wojownik Boga i Jezusa Chrystusa, obrońca rycerzy, twój duch walki nigdy nie powstrzymywał cię od sentymentalnej, kochającej i szczerej strony. Okazałeś swoją głęboką miłość i szacunek dla Chrystusa, swój powód do walki.

Tą modlitwą proszę cię, abyś przywrócił miłość do mojego życia. Chcę mieć nadzieję, że dotrę do łaski, pokoju, ognia mojego ciała miłości i harmonii u mego boku.

Dawno już nie miałem przy sobie właściwej osoby – osoby, która ma miłość i harmonię.

Jestem gotowa na przyjęcie miłości z otwartymi ramionami. Modlę się, że wprowadzę ją na moją drogę, ułatwiając nasze spotkanie, aby rozpocząć związek, o którym zawsze marzyłam.

Modlę się i składam tę prośbę z wiarą i nadzieją! Amen!

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz