Modlitwa o poranku

Panie Jezu. Dziękuje Ci za spokojną noc i za ten nowy dzień który mnie znów wita.

Ukochany mój Zbawco, powierzam Ci wszystkie sprawy które będą mnie dziś dotykać. Składam je wszystkie w Twoje miłosierne ręce. Dopomóż mi w tym otwierając moje oczy, uszy i rozum na działanie Ducha Świętego abym przeżył/a ten dzień nie wyrządzając nikomu nic złego, ani nie dopuścił/a się nawet najdrobniejszego przewinienia przeciw Twojej Świętej Osobie.

Zmieniaj mnie Jezu, do Twojej jestem dyspozycji. Weź mnie w Twoje ramiona. Jestem Twój/Twoja, daje Ci swoje serce, swoje życie. Jeśli taka jest Twoja wola ulecz mnie miłościwy Chryste z moich chorób i rożnych słabości. Ty Panie wiesz jak mocno one mnie dotykają. Prowadź mnie Jezu wybrałem/wybrałam Cię za przewodnika po wszystkich krętych ścieżkach mego życia, bo Tyś jest moja mocą moim największym szczęściem.

Obejmij swoimi łaskami również...

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz