Modlitwa do św. Jerzego o ochronę

Pójdę ubrany i uzbrojony w broń świętego Jerzego, aby moi wrogowie, mając nogi, nie dosięgli mnie; mając ręce, nie uwięzią mnie; mając oczy, nie zobaczą mnie, ani z myślą, że nie mogą wyrządzić mi krzywdy.

Broń palna nie dosięgnie mojego ciała; noże i miecze pękają bez dotykania mojego ciała, liny i łańcuchy pękają bez wiązania mojego ciała.

Jezus Chrystus chroni i broni mnie mocą swojej świętej i boskiej łaski.

Dziewica z Nazaretu okrywa mnie swoim świętym i boskim płaszczem, chroniąc mnie we wszystkich moich dolorach i nieszczęściach.

A Bóg, z Jego Boskim Miłosierdziem i wielką mocą, jest moim obrońcą przed złem i prześladowaniami wrogów moich.

Chwalebny święty Jerzy, w imię Boga, wyciągnij do mnie swoją tarczę i swoje potężne ramiona, broniąc mnie swoją siłą i swoją wielkością; i niech wrogowie moi pod Twoimi stopami staną się pokorni i ulegli Tobie.

Niechaj więc będzie to w mocy Bożej, Jezusa Chrystusa i Boskiego Ducha Świętego. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz