Ofiarowanie się codziennie Sercu Jezusowemu

O Jezu mój najsłodszy, dla okazania Ci wdzięczności mojej i wynagrodzenia za wszystkie niewierności moje, oddaję Tobie serce moje, ofiaruję się Tobie zupełnie, i postanawiam sobie, za łaską Twoją, już Cię więcej nie obrażać.

100 dni odpustu każdego dnia. Za odmawianie codzienne przed obrazem Serca Jezusowego, raz w miesiącu odpust zupełny.
 

Panie Jezu Chryste, Ty poprzez swoje Boskie Serce, bogate w miłosierdzie, wylałeś na świat cały miłość swego Ojca jako uświęcający żar Ducha Przenajświętszego.

Racz przyjąć moje modlitwy, prace, radości i cierpienia i złącz je dzisiaj ze swą Ofiarą Krzyża, obecną w tajemnicy Eucharystii - dla zbawienia świata.

W jedności z całym Kościołem i jego Matką - Maryją, przez Jej pośrednictwo, proszę Cię w intencjach, które Ojciec Święty polecił naszym modlitwom.

Udziel mi, Panie Jezu, Ducha Świętego do wiernego w dniu dzisiejszym wypełnienia wszystkich dobrych czynów, przygotowanych dla mnie przez Ojca.

Przemień mnie i uczyń apostołem Twego Serca, bym świadczył w Duchu i Prawdzie, że Bóg jest miłością. Amen. 

źródło: https://gloria.tv/article/kKxK1XZyadPb38YpK7zTDNZXu
 
  

Boskie Serce Jezusa, ofiaruję Ci przez Niepokalane Serce Maryi wszystkie modlitwy, sprawy, prace i krzyże dnia dzisiejszego jako wynagrodzenie za nasze grzechy. 
Łączę je z tymi intencjami, w jakich Ty za nas ofiarowałeś się na krzyżu i nieustannie ofiarujesz się na ołtarzach całego świata. Ofiaruję Ci je za Kościół święty katolicki, za Ojca świętego N... i na wszystkie intencje na ten miesiąc i dzień wyznaczone. Pragnę też zyskać wszystkie odpusty, jakich dostąpić mogę i ofiaruję je za dusze w czyśćcu. Amen.

źródło: http://www.katolik.pl/do-najswietszego-serca-pana-jezusa,22360,818,cz.html?idr=10495

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz