Modlitwa za mojego tatę

Boże, od którego wszystko dobro pochodzi, dziękuję Ci za mojego tatę, za jego poświęcenie i miłość. Proszę Cię, abyś zachował go w zdrowiu i błogosławił ich pracy. Ty wiesz, o Boże, że go kocham, choć nieraz sprawiam mu przykrość. Proszę Cię, naucz mnie okazywać mu serce. Pomóż mi być posłusznym i chętnie pomagać. Czuwaj, Boże, nad naszą rodziną, niech panuje w niej pokój i zgoda. Amen.

✧✧✧

Wszechmogący, wieczny Boże, Ojcze, któryś człowiekowi dał przykazanie, aby czcił swego ojca, dziękuję Ci za mojego tatę i proszę za niego. Kocham go całym sercem i chcę, żeby szczęśliwie żył jak najdłużej.

Boże Ojcze, to on włożył wiele troski w moje wychowanie i wykształcenie.
Spraw, abym umiał docenić jego starania i umiał być mu za wszystko wdzięczny.


Ty zaś łaską swoją racz wynagrodzić mu trud. Daj mu, Panie, zdrowie i wszystkie łaski, które mu są potrzebne do szczęścia i do zbawienia.

Mnie zaś, Boże Ojcze, daj być dla niego pociechą, wspomóż mnie, abym go kochał, szanował oraz mu dopomagał.

Boże Ojcze, wysłuchaj modlitwy swojego dziecka i błogosław we wszystkim mojemu tacie.

Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz