Potężna modlitwa do Ducha Świętego - bł.s.Mariam-"Małej Arabki"

Modlitwa przekazana przez Pana Jezuza
Duchu Święty, natchnij mnie, Miłości Boża, pochłoń mnie, na właściwą drogę zaprowadź mnie.
Maryjo, Matko, spójrz na mnie, z Jezusem błogosław mi.
Od wszelkiego złego, od wszelkiego złudzenia, od wszelkiego niebezpieczeństwa zachowaj mnie. Amen.
 
 ✧✧✧
 
O Duchu Święty, źródło pokoju i światłości, przyjdź mnie oświecić.
Jestem głodna-przyjdź mnie nakarmić.
Jestem spragniona-przyjdź mnie orzeźwić.
Jestem ślepa-pozwól, abym przejrzała.
Jestem słaba-przyjdź mnie umocnić.
Jestem biedna-przyjdź mnie ubogacić.
Jestem nieoświecona-przyjdź i daj mi poznać Jezusa.
Przyjdź, mój Pocieszycielu! 
Przyjdź, moja radości! 
Przyjdź, moja światłości! 
Przyjdź, moja mocy! 
Przyjdź. Dawco pokoju! 
Duchu Święty, powierzam się Tobie.
bł.s.Mariam-"Małej Arabki"

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz