Modlitwa podczas nawiedzenia Najświętszego Sakramentu

Niech będzie uwielbiony Jezus Chrystus, Syn Boga żywego;

Który ofiarował się za nas na krzyżu,

Który zostawił nam w tym Sakramencie pamiątkę swej męki,

Który stał się dla nas chlebem na życie wieczne,

Który trwa w nas a my w Nim,

Który chce nas prowadzić do życia wiecznego,

Który przebywa tu z nami - nim przyjdzie na Sąd,

Który pozwala nam przebywać z Nim razem,

Którego oczy patrzą na mnie z miłością,

Który zna mnie od początku stworzenia, przed założeniem świata,

Który ukochał mnie miłością odwieczną,

Który wie wszystko o mojej nędzy,

Który zna wszystkie moje grzechy,

Który daje mi moc ku dobremu,

Który kocha moich bliskich bardziej niż ja ich kocham,

Któremu dana jest wszelka władza na niebie i na ziemi

- Jezu Chryste, Odkupicielu świata,

Zbawco nasz i Bracie, zmiłuj się nad nami. Amen

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz